Empat adegan panas

nasional_07011.jpg

KUALA LUMPUR: Perbuatan nakal merakam aksi lucah sebagai koleksi semakin menjadi-jadi di kalangan pelajar, menyebabkan lambakan klip video membabitkan mereka yang berpakaian seragam sekolah kini tersebar secara meluas di internet dan telefon bimbit.

Kemunculan klip video aksi lucah pelajar lengkap berpakaian seragam sekolah di internet seolah-olah trend terkini penggemar laman web lucah selepas sebelum ini mereka sibuk dengan adegan panas yang kononnya membabitkan artis, pelajar institusi pengajian tinggi (IPT) dan gadis bertudung.

Namun, senarionya kini berubah apabila klip video lucah membabitkan remaja belasan tahun, termasuk pelajar berpakaian seragam, tersebar secara meluas dalam aksi menjijikkan dan ‘diburu’ penggemar bahan lucah.

Metro Ahad menerima lima klip video membabitkan pelajar berpakaian seragam sekolah menengah lengkap yang didakwa dirakam di Malaysia.

Bagaimanapun, daripada jumlah itu, empat disahkan pelajar negara ini manakala satu lagi membabitkan pelajar negara jiran.

Klip pertama bertajuk ‘Budak-Sek_Ptrjya_Setiu’ selama dua minit 46 saat yang bermula dengan seorang pelajar perempuan berbaju sekolah menengah lengkap dengan lencana beraksi dalam keadaan mengghairahkan sebelum menyelak baju dan kain untuk menunjukkan alat sulitnya.

Dia kemudian mengadakan hubungan seks dengan seorang lelaki yang wajahnya tidak kelihatan.

Klip kedua selama dua minit 29 saat pula bertajuk ‘Skodeng_Berdarah’ yang menunjukkan sepasang pelajar juga berpakaian sekolah menengah lengkap mengadakan seks oral di dalam tandas sekolah.

Bagaimanapun, rakaman kemudian menunjukkan mereka ditangkap dua guru, termasuk seorang guru wanita bertudung.

Dalam usaha menyuruh pelajar berkenaan keluar dari tandas, pelajar wanita berkenaan dipercayai terhantuk pintu tandas, menyebabkan hidungnya berdarah.

Ketika dibawa ke pejabat sekolah, seorang guru lelaki yang menggunakan loghat Utara didengari memarahi kedua-dua pelajar berkenaan yang cuba merayu untuk dilepaskan.

Klip ketiga bertajuk ‘Uniform’ yang berlangsung selama satu minit 42 saat. Ia menunjukkan seorang pelajar perempuan lengkap berpakaian sekolah menengah mengadakan hubungan seks dengan seorang remaja lelaki.

Klip keempat iaitu ‘Berani_Budak_Sekolah’ selama tiga minit sembilan saat pula pernah dibongkarkan Harian Metro bulan lalu. Ia memaparkan empat hingga lima pelajar lelaki mencabul seorang pelajar perempuan di tepi parit.

Yang menyedihkan, semua mereka berpakaian sekolah menengah.

Klip video kelima bertajuk ‘Budak_Sekolah’ selama tiga minit 10 saat pula yang didakwa pelajar negara ini disahkan palsu. Ini berdasarkan percakapan dan lencana besi digunakan yang menunjukkan dengan jelas identiti pelajar sekolah negara jiran.

Selain itu, banyak lagi klip video lucah remaja dipercayai rakyat negara ini yang kini tersebar secara meluas di internet dan telefon bimbit.

Antaranya ialah ‘Anak_Hj_Sapli’ selama tiga minit 40 saat; ‘Adilla_Dalam_Semak’ (satu minit 46 saat); ‘Anak_Kampungku’ (enam minit 43 saat); ‘Anak_Sekolahan’ (51 saat); ‘Anak_SMA_Lg_Blaja’ (21 saat); ‘BohsiaKuale’ (empat minit satu saat), ‘Budak Selengga2 (dua minit 13 saat); ‘Center_Point_P_Indah’ (17 minit 13 saat); ‘Dlm_Kete_Waja’ (tiga minit 10 saat) dan ‘Pakai_Tudung_Saja’ (dua minit 29 saat).

Mengulas fenomena ini, Timbalan Menteri Pelajaran, Datuk Noh Omar, berkata ia sesuatu yang menyedihkan dan beliau berharap polis menyiasat semua video berkenaan.

“Kita berharap polis siasat semua klip video ini. Tindakan tegas perlu diambil sebagai amaran kepada semua pihak.

“Pada masa sama, pihak sekolah tidak boleh lepas tangan. Jika tahu ada perlakuan sumbang di kalangan pelajar, mereka perlu memaklumkannya kepada pihak berkuasa dan bukan menyembunyikannya. Kita perlu siasat mengapa perkara ini berlaku,” katanya.

Beliau berkata, perlakuan sumbang dan memalukan itu berlaku kerana masih kurang kempen dan usaha penerapan nilai modal insan di kalangan pelajar di sebalik kerajaan cukup menekankan aspek berkenaan.

“Kita berharap syarikat swasta dan NGO (pertubuhan bukan kerajaan) memainkan fungsi lebih aktif di dalam perkara berkaitan modal insan, terutama di kalangan pelajar,” katanya.

68 thoughts on “Empat adegan panas

  1. Zaman skarang bg bdak skolah tue sume normal..Tp cian bdk skolah zaman skarang bdoh2 blake(yg sangap2 tue)..dorang x pikir bile dorg dh tua nnti..Dorang ingat mcm esok dorang dh xhidup lg..Mcam2 zaman skarang nie..sume dh tebalik……..

  2. melampau betul…dorang tak de otak ke??? tak pikir mak bapak ke??? tak pikir halal haram…aku pun tak tengok lagi sebenarnye…huhu…kat mane leh tengok???

  3. se tau aku la, budak-budak zaman sekarang jadi macam ni sebab dulu perangai mak bapak diorang mmg dah camtu.. merambu sana, merambu sini.. so, bila depa dah kawin, dapat la hasil anak yang tak keruan.. kecian kann..

  4. apakah mereka tidak tahu bahawa Allah Maha Melihat…
    atau adakah mereka ini tidak beriman bahawa Allah Maha Melihat
    apa yang dilakukan?

  5. Saya cukup kesian pada remaja2 zaman skarang ni…dh x knal erti dosa atau pahala…pd remaja2 yg mebaca komen saya ni,BERINGATLAH!!!…TAKUTLH KEPADA ALLAH…sesungguhnye Allah maha melihat dan sentiasa melihat kelakuan hamba-hambanya…sayangilh diri sendiri..jangan terlalu ikutkn nafsu…beringatlh wahai saudara2 ku sekalian…sesungguhnya didunia ini hanyalh sementara,akhirat jualh tempat yg kekal selama-lamanya…carilh pahala untuk dibawa keakhirat kelak…wahai saudara2 ku yg beriman,bersama2lh kite membantu remaja2 ini untuk kembali ke jalan Allah drpd trus ke kancah maksiat….

  6. payah nak cakap……..
    akhir zaman… tinggal lg kita iktiar juga… esok lusa anak kita, laki kita, bini kita, sedara mara kita mungkin terlibat………
    ,imta simpang malaikat 44……….

  7. Moralnya, semuanya berlaku sebab:
    *ibu bapa berTUANkan anak2:
    segala kemahuan anak dituruti, beri kemewahan kpd anak (cth.:h/p berkamera, kenderaan), duit belanja yg banyak
    *ibu bapa TAKUT kpd anak sendiri: anak buat salah tidak ditegur/didenda/dihukum, membela salah anak depan anak sdn
    *ibu bapa GAGAL didik anak: agama dikesampingkan, sibuk berkerjaya, anak dididik oleh org luar (bukan acuan keturunan/baka)
    *ibu bapa JAHIL: agama, akhlak, adat

    TAPI PUNCA UTAMA: Kemewahan anak2 sewaktu ke sekolah
    CADANGAN: Kementerian wajibkan sekolah sediakan makanan murid2 yg dibayar oleh ibu bapa setiap bulan, pelajar dilarang membawa duit, hp, motor ke sekolah..

  8. kepada ibu ju trima ksih atas nasihat ibu,mmng benar kata ibu ju tu,……tapi yg sayang nyer xder satu pun dari bbdk ni yg tau kita dok sembang pasai depa,…saya cadangkan slalu2 lah kemuka kan hal ni kat mesyuarat PIBG SEKOLAH,…SEBAGAI ANK SAYA AMAT HARGAI APE YG IBU JU SAMPAI KAN TERIMA KASIH……….

  9. PUNCA PALING BESAR : PENGARUH RAKAN SEBAYA.
    Periksa anak kita berkawan dengan siapa…keluar dengan siapa…latar belakang kawan dia…HAFIZ yang bleh menghafal al-quran pun boleh terjebak dengan hasutan RAKAN SEBAYA, inikan anak-anak kita yang masih terkapai2 mencari kebebasan hidup…

  10. sebenarnya sumer salah kita…kita yang bersalah.bila kita mencintai dunia lebih dari segalanya,maka luputlah hati kita dari mencintai akirat(kampung asal kita).kita takut mati..bila kita takut mati jadi kita akan buat apa saja untuk terus hidup walaupun jln yg kita pilih tu salah.kalo kita tau esok kita akan mati,apa yang akan kita buat?adkah kita akan ada selera nak makan sedap2?adakah kita ada masa nak bersuka ria?kita yang bersalah!

  11. bdk2 sekolah pun da menjadi2 sosial… dimana2 je dorg blh buat maksiat… apalah nk jd ngn dorg ni semua hnya didorong ngn nafsu semata2!!!!!!!!

  12. Tiada apa2 pun program yg dibuat boleh dapat memperbaiki situasi masalah GEJALA SOSIAL yg mahadasyat melanda remaja MUSLIM ketika ini kecuali BACK TO BASIC ( ASAS AGAMA KENA DI MANTAPKAN ) Jika asas ini tak kukuh INI LAH BAHANANYA ..
    YG PERLU ASAS DIRI (INDIVIDU) ,KELUARGA, MASYARAKAT.
    PENGETAHUAN ASAS AGAMA ISLAM MESTI DITERAPKAN SEAWAL2 LAGI mula DARI kecil ..dengan serious
    Family( ibu-bapa/keluarga mesti mempunyai asas agama yg kukuh) barulah masyarakat..

  13. Budak sekarang nie lebih berani dari dulu. Langsung xde hormat dgn org lain. Bagi dia di dah bagus.. Gi jahanamm. Mak bapak harus bagi contoh yg bagus dgn anak tu…

  14. tulah salah satu tanda kiamat,bila zina semakin menjadi-jadi,perempuan dah tak de rase malu….apakan jadi pada masa akan datang.Ini ke kesan Islam Hadari!!!

  15. xblh salahkn orang lain..kita kna salahkan diri kita sendiri..ini adalah balasan atas perbuatan kita masa muda2 dulu..dan hasilnya anak2 kita memalukan kita..begitulah rutin yg akan sentiasa berputar…

  16. KEMATIAN PELUKIS DENMARK YANG MELUKIS KARIKATUR RASULULLAH S.A.W kita yg tercinta.. Tlg sebar2kan kpd sumer yg beragama Islam mahupun bkan.. The artist who drew the pictures of the Prophet Mohammed (S.A.W) has died in afire. He was burned alive. Denmark governmen t is hiding the news from the public and everyone has to know. Plz spread this… . (Its the price one must pay 4 the insult of Allah’s Prophet) Forward this to as many people as you can… Are you going to forward this or delete it? Just remember Allah is watching you if you love Allah then send this to everyone on your list because you have open this..

  17. Ape le korang ni….ni kan zaman IT, Jadi budak-budak pun zaman it juga…. dari zaman dulu masa kitaorang mude-mude pun benda ni dah ade…cuma tak ada alat nak sampaikan kepada sebaran/tontonan umum……..

  18. setau aku bdok zman skrg mmg bodo2 lake wk mnde2 dop paka rawa..oh,,,,base bodo…xpyh wk lh mnde g2 x baik tau..okey…bye2…askum

  19. apa nak jadi dengan remaja zaman sekarang… sudah tidak mengenal erti kehidupan yang sebenar…biasaalah dunia akhir zaman katakan…semua benda boleh jadi.. kalau ditegur maka panaslah darah muda diorang..Mudah-mudahan mereka mendapat petunjuk dan hidayah supaya kembali ke pangkal jalan.Amin ya Rabbala’lamin..

  20. hm… aku xtau la apew nk wat… nk carik awek pun da mcm xlalu da.. klu dulu 2 beria2.. + sronok kaco ppuan… tgok dak2 skola comel2 jer.. mcm budak mentah.. xtau papew.. pemalu lg….. tp skrg tgok bdak2 skarang ni.. hmh…nmpk jer mcm baik.. tp abis… siap ada vdeo tuk orang len togk lg……. huh!!@#$

  21. Teratakrahmat.blogspot.com

    Awek tu memang salah, tapi mak bapak awek tu lagi salah sebab gagal ajar anak jaga diri.

    Kalau tak belajar cara nak ajar anak, jangan kahwin.

    tengokla web buruk saya ni.

  22. Teratakrahmat.blogspot.com

    awek dan balak tu dah tak guna hidup kalau tak ingat Allah.

    mereka tu macam org mati, kata Nabi Muhammad.

    Sabda Nabi:
    Org yg ingat Allah dan org yang TAK INGAT Allah UMPAMA orang yg hidup dan orang yg mati.

  23. inilah yang dikatakan dunia tanpa sempadan.
    remaja sekarang dh tak takut nak melakukan hubungan seks secara terbuka. ibubapa harus memberi sedikit sebanyak pendedahan positif negatif tentang seks.. dengan cara ini remaja dapat berfikir terlebih dahulu sebelum melakukannya..

  24. kenapa student skrang semkin teruk??!! itu mungkin krna ibu bpa lgsng tak ambik tahu about sons.. asik bz gn work smpai ank2 buat bukan2 pun dia masih tak ambik tahu…
    UTAMAKAN FAMILY’TERUMANYA ANAK2 ZAMAN SEKARNG!!!

  25. Mcm ni la…. tak perlu menuding jari coz tak selesai masalah pun. Why not perbincangan ni mencadangkan tindakan yang perlu diambil then kita kempen sama2.

  26. Kita ikut tuntutan dan persekitaran semasa, budak2 ni byk masa di sekolah, if kat rumah boleh la kita tgk2 kan. PIBG mmg kena main peranan, contoh sediakan shuttle dari sekolah ke rumah masing2 dan sebaliknya, jgn biarkan mrk bebas bergaul. So, kita sentiasa tahu pergerakan anak2.

  27. Tubuhkan sekretariat pemantauan sekolah. kalau boleh i nak cari sekolah yang ada cctv, then makan disediakan and shuttle pun ada, xpe bayar mahal sket pun janji anak tak rosak. Kita ni pendidikan agama tak tinggi, so kena wat camtulah.

  28. Hal Camni… Adakan satu unit kesihatan di sekolah… Kena jalankan ujian pada pelajar pompuan… Cam ujian ‘pet semier’ pe kebenda ntah.. pihak sekolah boleh ambil tindakan

  29. bila nafsu dah menguasai
    semua bole jdi yg haram jdi halal
    dunia bagaikan syurga
    apa yg t’jdi biarala t’jdi
    yg penting hajat t’capai.

  30. …terima ksih to hmetro coz mberi rujukan yg bermakna utk mmudahkan proses operasi cari dan download…hmetro nie nak buat apa sbenarnya, nak tegah orang cari ke nak bagi klu supaya senang nak sedut?!…

  31. 2 lar pasal.bbudak la ni bkn nx ikut benda yg baik2..yg x baik jgak dpa nx try,yg 2 nx lar ikut sgt…dok pkiaq seqonok ja..msa dpan xmau nx pkiaq…esok2 dah berumuq bru nx mnyesal…x tkut nx mati esok mcm mn..hmmmm xde maknenye dah…..nasi dah jd bubuq….minta simpang la kat aku n adik beradik aku….amin……….huuuuuuuu

  32. insyaflah wahai anak manusia’
    sex itu cuma kenimatan sesaat’
    apalah artinya melakukan maksiat
    INGAT…!!! JANGAN SEX ITU DI JADIKAN KEBANGAAN.

  33. Kalau kita sayang anak-anak,jiran-jiran, kekasih dan masyarakat, marilah kita pi jumpa ustaz yang tahu bagaimana cara agama Islam untuk menyelesaikan masalah ini

    Jangan tambah kehancuran negara kita sampai jadi siksa macam di Palestin, Allah boleh tariknikmat kita kalau kita tak berusaha sebagaimana pesanan Allah :

    Allah sekali-kali tidak mengubah nikmat yang dianugerahkanNya (menjadi musibah) kepada suatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri.

    Surah al-Anfal : 53

    TAPI SELALUNYA KITA RASA CARA INI X PENTING KAN !!!

  34. Allah berfirman lagi:

    Demikian itu kerana usaha tangan kamu sendiri dan sesungguhnya Allah tiada aniaya kepada hambaNya.

    Surah al Anfal : ayat 51

    Sama-samalah kita rasa benda ni penting, moga-moga tgn kita x putus macam di Palestin akibat kita x mau mula nak selamatkan kaum kita

  35. igtlah kat allah swt,
    kte nie hmbanya..
    skali allah swt nk bls
    bkn korg je yng kne
    tp sume…
    ambk iktbr dr tsunami.

  36. ape nk jadi dengan budak sekolah zaman sekarang! itu apa yang kite nampak,yang tak nampak tak tau la bape punya banyak maksiat yang diorang lakukan…aku doa kan semoga diorang semua cepat kembali ke pangkal jalan..amin…

  37. apo lh nk jdi budak2 zaman skrang nye kn2…….x pandai jaga diri langsung…murah sangt?????sanggup gadaikan maruah…issshhh2……

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s