Kenali Tabiat Suami Melalui Bahagian Yang Dia Suka Cium

Suka cium dahi isteri……..suami yang romantis.

Suka cium pipi isteri……..suami yang penyayang.

Suka cium mulut isteri…….suami yang gelojoh.

Suka cium tengkuk isteri……..suami yang mata keranjang.

Suka cium telinga isteri………suami yang sensitive.

Suka cium leher isteri………suami yang penyabar.

Suka cium buah dada isteri……..suami yang suka bermanja.

Suka cium tangan isteri…….suami yang hipokrit.

Suka cium ketiak isteri…….suami yang menerima isterinya seadanya.

Suka cium kemaluan isteri……suami yang pemalu.

Suka cium punggung isteri…….suami yang suka bergurau.

Suka cium kaki isteri…….suami yang terlalu menghormat isteri.

Tidak suka cium mana-mana bahagian badan isteri……suami yang memtingkan diri.

Suka cium seluruh bahagian badan isteri…….. suami yang baru balik dari outstation.

Amaran: Kajian ini dibuat secara rambang, mungkin ada sedikit perbezaan dari individu ke individu yang lain

3 thoughts on “Kenali Tabiat Suami Melalui Bahagian Yang Dia Suka Cium

    • sya terlalu syg akn pasangan saya,tp akhirnya dia menipu saya.dia ada hbungn dgn org laen.tp sya still syg dia.apa sya nk buat.tlg bntu sya

  1. Suka cium dahi isteri……..suami yang romantis.

    Suka cium pipi isteri……..suami yang penyayang.

    Suka cium leher isteri………suami yang penyabar.

    Suka cium buah dada isteri……..suami yang suka bermanja.

    Suka cium ketiak isteri…….suami yangmenerima isterinya seadanya.

    Suka cium kemaluan isteri……suami yang pemalu.

    Suka cium punggung isteri…….suami yang suka bergurau.

    Suka cium seluruh bahagian badan isteri…….. suami yang baru balik dari outstation.

    hahaha. kat atas tu suami sy suke buat.

    cium mulut jarang2. ade part2 ktorg akan cium mulut.

    tapi sy pulak suka bau bdn suami and bau ketiak suami. huhu.

    ayat yg last tu wajib kena buat. my hasben kata kalau xbuat xboleh. hehehe.

    kalau husben sy kne out station 2 or 3 bulan.. 3 hari or 4 hari sblm dye pegi, sy dye buat mcm bantal busuk dah, kalau blh 24hr dye nak sy dgn dia. sampai sy nak mandi pun dia ckp xpyh mandi pun xpe. huhuhu. tapi syukur lah dia sygkn sy. haha. walaupun tak mandi dia kata bdn sy sedap je baunye. huhuhu. phm jelah kalau dye dh start peluk bdn sy n cium2 leher sy. dh tahu dh ape yg akan blaku. huhu

    lg2 time dh sbln dye out station. kdg2 mengejut je dye blik. huhuhu. x sempat2 letak bag sy dh dye peluk cium 1 bdn. huhu. kalau sy dh mandi xpew. kne time yg 2 3hari xmandi dye blh ckp sedap bau isteri dye.. pungung peha ketiak celah2 bedah hbs di tiomnye suami. whatever. ape yg sy tau suami sy blh trima sy seadanye. now. jum kite tidur. rasenye lewat kot. sbb en. suami tgh duk mengatal je nie. bye all. salam.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s